Gratis Verzending
OVER €219.83
 

FAQ

Help Center

FAQ


Q: Kan levering pakken afwijken van het factuuradres

A: Ja, we kunnen bestellingen aan te nemen die factuur-en verzendadres is anders. Klanten kunnen direct op de site te bestellen.


Q: Hoe kan ik een bestelling annuleren

A: Als u niet de volgorde waarin u wilt maken, moet u contact met ons binnen 12 uur na het plaatsen van bestelling. Zodat wij voor u kunnen doen voordat bestelling is verscheept.


Q: Wat gebeurt er nadat ik de bestelling te plaatsen

A: Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u direct een bevestiging bestelling ontvangen, samen met een informatie alle order's


Q: Wanneer krijg ik bestelde product

A: De gemiddelde levertijd voor uw bestelling is 5 tot 8 werkdagen, we meestal uit binnen 12-36 uur na de bestelling wordt geplaatst


Q: Het bestelproces is onderbroken. Wat gebeurt er nu?

A: In het geval dat u geen bevestiging van ons per e-mail ontvangen, gelieve ons te contacteren, indien uw bestelling doesnot doorlopen, is het niet, je kunt gaan naar de site om bij te bestellen , de vorige bestellingen zijn ongeldig automatisch.


Q: Mijn kaart werd niet geaccepteerd als betaalmiddel, hoewel het wordt uitgegeven onder een van de hierboven genoemde internationale organisaties. Waarom?

A: Redenen voor een afwijzing kan zijn: Onvoldoende geld - is het noodzakelijk om uw account op te laden of om de huidige kredietlimiet te verlengen; Uw kaart is op een "zwarte lijst" - wordt gemeld als gestolen, verloren of geblokkeerd door de kaarthouder; Kaartuitgever niet eCommerce transacties machtigen - uitgevende bank moeten worden gecontacteerd en gevraagd om deze dienst te activeren. Natuurlijk kan dit worden geverifieerd, zelfs wanneer de klant kiest voor een bepaald type kaart, want er zijn een aantal banken die niet toestaan ​​dat dit soort transacties; De kaart uitgevende bank niet kon worden gecontacteerd en de gedefinieerde "stand-in" grenzen doen niet toe dat e-commerce transacties of er een specifieke maximale waarde van de transactie. U moet contact opnemen met uw bank steun lijn met de telefoonnummers op de achterkant van uw credit / debit card. Uw kaart uitgevende bank is de enige plaats waar realistische informatie over de transactie incident kan worden gevonden.


Q: Worden mijn creditcardgegevens te houden op de website dienst

A: Nee! Voor kaarten onder MasterCard, VISA etc uitgegeven, wordt de kaart direct door systemen van de bank verwerkt, alle transactiegegevens stroom wordt vastgezet met behulp van de nieuwste technologie beschikbaar is. Voor kaarten onder andere organisaties uitgegeven, wordt deze informatie versleuteld met bedrijfseigen encryptie algoritmes, en opgeslagen op omgevingen zonder enige online of externe toegang. Informatie wordt bewaard alleen voor de tijd die nodig is in het geval de kaarthouder verzoeken een terugboeking.


Q: Moet ik belasting betalen

A: Nee, merken wij al het pakket als geschenk / monster een, klanten geen waarde hoeft te betalen. In het onwaarschijnlijke geval dat klanten moeten betalen voor het, zullen we betalen voor dat unpon de bon van de fiscale factuur.


Q: Welke valuta zijn aanvaardbaar

A: De aanvaarde facturering valuta EURO, USD, Brith Ponden, AUD, CAD, etc.


Q: Hoe veilig is de online transactie

A: Alle transacties worden gemaakt met behulp van een SSL-verbinding (128 bytes) verzorgd door Verisign. De gegevens die zijn verzonden vanaf uw browser naar onze servers wordt altijd versleuteld De gegevens die zijn verzonden vanaf uw browser naar onze servers is altijd gecodeerd. Al onze servers zijn gecertificeerd Hacker Safe en dagelijks gescand door ScanAlert voor bekende kwetsbaarheden. Daarnaast onze site geen credit card gevoelige informatie op te slaan.


Q: Is mijn persoonlijke informatie veilig

A:. Ja, de verstrekte informatie zal alleen gebruikt worden voor het maken van juridische documenten met betrekking tot de transactie en voor de levering